2 листопада 2018 р. кафедра новітньої історії України організувала для студентів воркшоп «Публічна історія: способи комунікації».
Воркшоп проводила Вікторія Ловак сертифікований бізнес-тренер, яка має понад 12 річний досвід роботи у сфері маркетингу та комунікації. Пані Вікторія випускниця кафедри новітньої історії України, кандидат
історичних наук, освіту з комунікації здобула в Ludwig-Maximilians-Universität München (Німеччина).
Воркшоп передбачав активну спільну роботу, під час якої студенти:
- вчилися комплексно мислити і бачити весь процес комунікації публічного історика;
- знайомилися з методом мозкового штурму і використання його на практиці;
- визначали зацікавлені сторони публічного історика;
- розробляли комунікативну стратегію публічного історика.
Студенти не тільки отримали можливість ознайомитися з особливостями формування комунікаційної стратегії в сфері публічної історії, поглибити навички комплексного креативного мислення, а й самі, користуючись одним із методів творчого пошуку стратегічних рішень брейнстормінгом («мозковий штурм»), визначали стейколдерів для різних установ пов’язаних з історичним фахом, пропонували заходи та інструменти для налагодження ефективної взаємодії зі стейколдерами, моделювали, генерували ідеї і представляли їх.