Воркшоп «Публічна історія: способи комунікації»

2 листопада 2018 р. кафедра новітньої історії України організувала для студентів воркшоп «Публічна історія: способи комунікації».

Воркшоп проводила Вікторія Ловак сертифікований бізнес-тренер, яка має понад 12 річний досвід роботи у сфері маркетингу та комунікації. Пані Вікторія випускниця кафедри новітньої історії України, кандидат

історичних наук, освіту з комунікації здобула в Ludwig-Maximilians-Universität München (Німеччина).

Воркшоп передбачав активну спільну роботу, під час якої студенти:

  • вчилися комплексно мислити і бачити весь процес комунікації публічного історика;
  • знайомилися з методом мозкового штурму і використання його на практиці;
  • визначали зацікавлені сторони публічного історика;
  • розробляли комунікативну стратегію публічного історика.

Студенти не тільки отримали можливість ознайомитися з особливостями формування комунікаційної стратегії в сфері публічної історії, поглибити навички комплексного креативного мислення, а й самі, користуючись одним із методів творчого пошуку стратегічних рішень брейнстормінгом («мозковий штурм»), визначали стейколдерів для різних установ пов’язаних з історичним фахом, пропонували заходи та інструменти для налагодження ефективної взаємодії зі стейколдерами, моделювали, генерували ідеї і представляли їх.

 

 

Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *