Освітня програма «Середня освіта (Історія)»
Обов’язкові дисципліни
Англійська мова (загальний курс)
Англійська мова за професійним спрямуванням
Вступ до університетських студій
Історія української та зарубіжної культури
Науковий образ світу
Соціально-політичні студії
Філософія
Вибрані розділи трудового права і основ підприємницької діяльності
Новітня історія України (з початку ХХ ст. – до Другої світової війни)
Новітня історія України (від початку Другої світової війни – до 1991 р.)
Сучасна історія України (від 1991 р. – до сьогодення)
Преісторія та основи археології
Історія середніх віків та раннього нового часу
Нова історія країн Західної Європи, Північної Америки та Азії
Новітня історія країн Західної Європи та Північної Америки
Історія комуністичного тоталітарного режиму: становлення, еволюція, реалізація в Україні
Психологія
Вікова фізіологія та шкільна гігієна
Педагогічна психологія
Загальні основи педагогіки та дидактика середньої школи
Теорія і методика виховання у середній школі та освітній менеджмент
Педагогічна майстерність вчителя
Методика викладання історії у школі
Історія освіти в Україні з давніх часів до кінця ХІХ ст.
Історія освіти в Україні в новітню добу
Українські науково-освітні центри за кордоном
Шкільна історична освіта в світі
Спеціальні історичні дисципліни
Українська мова у професійній комунікації
Художня культура в середній школі
Ознайомча навчальна педагогічна практика
Педагогічна практика (система виховної роботи, робота класного керівника)
Вибіркова частина
Блок дисциплін «Історична дидактика»
Основи шкільної історичної освіти
Інформаційні технології в професійній сфері історика
Контроль і оцінювання на уроках історії
Позакласна і позашкільна робота з історії
Психологія особистості
Історична географія. Картографічні методи в навчанні історії
Методичне забезпечення навчання історії
Форми організації навчального процесу на уроках історії
Організація науково-дослідної роботи учнів з історії
Блок дисциплін «Вчитель історії в спеціалізованій школі з поглибленим вивченням суспільно-гуманітарних дисциплін»
Музеєзнавство
Організація роботи вчителя історії
Діагностика результатів навчання на уроках історії
Проектування та управління освітнім процесом
Українська революція 1917–1921 рр. у шкільному курсі історії
Інновації в шкільній історичній освіті
Україна в роки Другої світової війни у шкільному курсі історії
Сучасна історія України в шкільному курсі
Шкільний туризм
Дисципліни на вибір з переліків запропоновані навчальним планом
Перелік № 1.
Україна в роки Другої світової війни: історичні факти та ідеологічні міфи
Мотивація та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів
Теоретичні основи організації навчальної діяльності
Перелік № 2
Політична сатира в новітній історії України
Педагогіка партнерства
Освітній тренінг з розвитку емоційного інтелекту вчителів і учнів ЗЗСО
Перелік № 3
Українська художня література як історичне джерело
Україна в політиці пам’яті та пропаганді Польщі та росії в ХІХ-ХХІ ст.: свій, чужий, ворог
Тренінг моделювання педагогічної діяльності у ЗЗСО
Перелік № 4
Історія моди ХХ – початку ХХІ ст. у соціально-культурному контексті
Спецслужби у міжнародних відносинах
Тренінг комунікативної готовності до педагогічної діяльності у ЗЗСО
Перелік № 5
Історія української дипломатії
Становлення політичної еліти України
Порівняльна педагогіка
Перелік № 6
Український Київ ХІХ–ХХ ст.: люди і пам’ятки
Основи інклюзивної освіти
Історія педагогіки